Riprendendo con gioia il nostro tradizionale appuntamento con la rubrica "La preghiera del mese", dedicata alla gloriosa vergine e martire siracusana Santa Lucia, pubblichiamo il seguente magnifico testo latino di un responsorio liturgico di grande bellezza poetica per la nostra Santa, decoro della sua patria: sia nella sezione responsoriale che nell'orazione conclusiva si menziona il luogo del martirio della patrona, nella natia Siracusa, meta di devoti pellegrinaggi di concittadini e forestieri.
RESPONSORIUM
Te Virgo miracula * Nomen Gesta Probitas * Lucem Terrae praedicant * Patriae decorem.
Puram Te dat facula * Templum Dei firmitas * Ictus Regi dedicant * Mysticum odorem.
Patris dum oracula * Profers Amor Castitas * Sponsam Christo celebrat * Nuptam per cruorem.
Puram Te dat facula ...
Gloria Patri et Filio et Spiritui Sancto sicut erat in principio et nunc et semper et in saecula saeculorum. Amen.
Puram Te dat facula ...
ANTIPHONA
O Magnum Trinacriae * Sidus fulgentissimum * Fer influxus gratiae * Lues ignes cohibens * Terreum tremorem.
Te colunt Ecclesiae * Lumen electissimum * Praesta lucem gloriae * Tuis post vicum perhibens * Omnium Auctorem.
V. Ora pro nobis Beata Lucia. R. Ut digni efficiamur promissionibus Christi.
Oremus.
Deus, qui praesentem locum Beatae Luciae Virginis et Martyris Tuae pretioso martyrio consecrasti, concede propitius nobis famulis Tuis, ut quicumque hunc locum Sanctissimum deprecaturi cum devotione adveniunt, ex quacumque tribulatione afflicti misericordiam Tuam invocaverint, ipsius Virginis et Martyris Tuae precibus gratiam consequatur, et ad gloriam proficiant sempiternam. Per Christum Dominum nostrum. Amen.
1 commento:
scusate ma si può sapere perché da un anno circa se non di più è stato disabilitato il sito web dell'arcidiocesi di Siracusa? lo avevano rinnovato graficamente più volte e a un certo punto è morto completamente, anche se periodicamente annunciano date fantasma di una riabilitazione del sito. anche il sito internet della basilica di S. Lucia al sepolcro non esiste più da molto tempo. perché?
Posta un commento